Welkom aan boord van de Reuss Express voor de reis van je dromen, die ontspoort door een schokkende moord.
Op de avond van een belangrijke speech door de rijke erfgename Lady Unterwald raken een keurige advocaat, een misdaadschrijver/onervaren detective en een undercoverspion verstrikt in een moordzaak, een mysterie en, huiveringwekkend genoeg... een avontuur!
Nu zitten ze vast in deze luxe stoomtrein, op steekafstand van een koelbloedige moordenaar, en moeten ze zo snel mogelijk hun onschuld aantonen!