Lone McLonegan : A Western Adventure
Lone McLonegan was ooit "de meest gezochte bandiet van het Oude Westen", maar nu is hij een beetje roestig en uit vorm. Bragg Badass, zijn aartsvijand, is nu nummer één op de meest gezochte lijst en de nieuwe idool van het Westen.
Als Lone hoort van Badass' laatste wapenfeit, drinkt hij zijn mojito op, springt van zijn bank en besluit zijn troon terug te winnen door de Bank of Oldewell te beroven, die de best beveiligde kluis van het graafschap bezit. Dat zal ongetwijfeld weer de hoogste prijs op zijn hoofd zetten en dan zal hij Badass eindelijk overtreffen!
Halverwege de reis wordt de postkoets waarin Lone reist aangevallen door de huurmoordenaars van Badass en Lone moet naar Oldewell lopen om opnieuw geschiedenis te schrijven.
Lone McLonegan is een point-n-click adventure game. Kijk, raap voorwerpen op en gebruik ze, praat en interageer met personages, schop tegen dingen, draag ontelbare vreemde inventarisvoorwerpen en gebruik ze op de meest komische manier.
Lone is een klassieke stoere jongen... maar alleen aan de buitenkant. Aan de binnenkant is hij zacht en laf. Hij vermijdt gevechten wanneer hij kan en redt zich meestal uit de meest ingewikkelde situaties door zijn verstand te gebruiken, en natuurlijk uw hulp. In Lone McLonegan, los je niet alleen puzzels op, maar praat Lone ook met je, bespreekt hij je beslissingen en weet hij je voor zich te winnen met zijn persoonlijkheid.
Alle personages zijn handgetekend en de scènes behouden die speciale charme van de oude westerns. We hebben popcultuurreferenties opgenomen die je hardop zullen doen lachen en grappige anachronismen die van Lone McLonegan een uniek spel maken met een enorme persoonlijkheid die je niet onverschillig zal laten.