Loot Monkey: Bling Palace
Loot Monkey: Bling Palace is het vervolg op Loot Monkey en heeft kleurrijke, moderne graphics die er fantastisch uitzien in 1080p. Er is ook originele cheesy synth-muziek en de aap wordt constant beschimpt door zijn meester, de Evil Overlord (hij wil gewoon alle blinkende buit).
Je kunt uit diverse spelstanden kiezen, die je diverse uitdagingen en gameplay-variaties bieden. Ook is er een oefenstand voor degenen die direct in elke kamer in het Bling Palace willen duiken (hiervoor heb je een kamernaam nodig. Alle liggen vast en kunnen vrij worden verwisseld en je hebt geen ontgrendelingen / sleutels nodig).
Er zijn ook moeilijkere standen voor degenen die denken dat extra levens voor mietjes zijn. De moeilijkste stand is alleen voor de moedige spelers: Dougie heeft één leven en je kunt geen extra levens krijgen.
Wees een slimme, moedige aap en verzamel de buit van de meester, maar kijk uit waar je loopt.