Lost Artifacts: Golden Island
Claire en haar team zitten weer in de problemen. Hun vliegtuig vloog in een vreselijke storm en stortte neer op een onbewoond eiland in het midden van de oceaan. Toen ze wakker werden, gingen onze helden op zoek naar hulp. Na een tijdje rondzwerven, vond Claire een dorp van Atlantiërs en bood aan om hen te helpen hun thuisland terug te krijgen en de slechte heerser van de onderwaterwereld een lesje te leren.
Durf te reizen door een onbekend land vol geheimen en mystiek in dit spannende casual strategiespel, Lost Artifacts Golden Island!