In zijn hoogtijdagen was Castle Harwood het hart van een gelukkig land, bestuurd door wijze en deugdzame edelen. Maar die dagen zijn al lang voorbij. Een ramp heeft het land getroffen en verderfelijke magie heeft het kasteel en alles wat eromheen ligt aangetast. Demonen hebben deze rotte plek opgeëist als hun territorium en zelfs de macht van het koninkrijk wordt verstoord door hun duistere leger... en langzaam verspreidt het verval zich. Kasteel Harwood is verloren.
Maar toch, in het hart van deze nachtmerrie, schittert iets helders en vult het hart van de machtigen met de moed die nodig is om het kasteel binnen te dringen. In het verloren kasteel ligt de schat van de verslagen Earl en de belofte van rijkdom is dat wat jou aantrekt. En misschien kun je ook nog wat goeds doen.