ERVAAR EEN FANTASTISCH VERHAAL VOL BEDROG EN INTRIGE!
Ze ontmoet een mysterieuze burgerwacht en vindt een raadselachtige amulet. Om de wijsheid te benutten, moet ze de duistere waarheden over het koninkrijk en over haar familie onder ogen zien.
De jonge alchemist probeert zich een weg te banen door talloze puzzels en griezelige mysteries om haar doel te bereiken en achter de waarheid te komen.
Ze begint aan een zoektocht die het lot van het hele rijk en haar eigen toekomst weleens voorgoed zou kunnen veranderen.
Weet ze haar ware potentieel als alchemiste te verwezenlijken en een gebroken koninkrijk geteisterd door corruptie en onrecht te herstellen?