Lost Lands: Dark Overlord (free to play)
Speel Lost Lands: Dark Overlord, een akelig Zoek en Vind avontuur, en help Susan haar verloren zoon te vinden! Jimmy is ontvoerd naar een magische, bovennatuurlijke wereld, en zijn moeder probeert hem te vinden. Zoek naar bruikbare items en probeer een mysterieuze schaduw bij te houden. Vind je een manier om Jimmy terug te krijgen?