Lost in Play
Ga op een feelgoodavontuur met een broer en zus terwijl ze droomlandschappen verkennen en bevriend raken met magische wezens. Toto en Gal zijn verdwaald in hun verbeelding en moeten samen puzzels oplossen om terug naar huis te reizen. Dit puzzelavonturenspel voelt aan alsof je een tekenfilm speelt!
Lost in Play is een reis door de verbeelding tijdens de kindertijd met doordachte puzzels en kleurrijke personages. Speel als een broer en zus tijdens een avontuur om hun weg terug naar huis te vinden. Tussen werkelijkheid en fantasie verkennen de broer en zus het betoverde bos van een beest met hoorns, beginnen ze een opstand in een goblindorp en helpen ze een team van kikkers een zwaard uit een steen te halen.
De bizarre en droomachtige wereld van Lost in Play is gevuld met mysterie, unieke puzzels en minigames. Daag een piratenzeemeeuw uit voor een spelletje krabbenklikken, serveer magische thee aan een koninklijke pad en verzamel onderdelen om een vliegmachine te bouwen. Maak deel uit van dit moderne point-and-click-spel dat je nieuwsgierigheid zal belonen en je enthousiast zal achterlaten voor het volgende deel van het verhaal.
Van wat een gewone ochtend thuis lijkt tot een typische middag in het park, zal je jezelf al snel op een wervelende missie vinden terwijl je een goblinkasteel binnensluipt, oude ruïnes verkent en op een reusachtige ooievaar zweeft. Lost in Play neemt je mee op een nostalgische achtbaanrit!
Lost in Play is met een handgemaakte stijl die lijkt op tekenfilms uit de kindertijd, een verhaal dat bedoeld is voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar gezond vermaak of gewoon een leuke tijd, het gezin kan samen genieten van dit verhaal.