"Low" wordt uit een raam op straat gegooid om te worden verlaten.
Na zijn val en het weer bij elkaar komen, besluit hij koste wat het kost wraak te nemen op degenen die hem pijn hebben gedaan.
Met dit uitgangspunt begint een 2,5D-avontuur met actie, platforms en zelfs enkele puzzels, erg leuk en uitdagend.