Lust for Darkness
Een psychologisch horroravontuur op de grens van twee vervlochten werelden. Je speelt in het Victoriaanse landhuis van de Yelvertons en een land dat geïnspireerd is door de werken van Lovecraft en schilderijen van Zdzisław Beksiński.
Jonathan Moon ontvangt een brief van zijn vrouw die een jaar geleden is verdwenen. Afgaande op de informatie uit het bericht gaat hij op zoek naar een afgelegen landhuis waar een occulte ceremonie plaatsvindt.
Speel in zowel een Victoriaans landhuis als Lusst'ghaa - een buitenaardse dimensie gevuld met buitenaardse wezens. Lusst'ghaa was altijd vergelijkbaar met onze aarde totdat de plaatselijke wezens besloten om totale degeneratie te ondergaan. Honderden jaren zijn verstreken sinds die metamorfose en Lusst'ghaa is nu een land vol gruwelen dat begroeid is met buitenaardse vegetatie.
Deze game bevat inhoud die niet geschikt is voor alle leeftijden, of misschien niet geschikt is om op het werk te worden bekeken.