Lust for Darkness: Dawn Edition
Een speciale editie van de psychologische horror van tevredenheid zoeken op de grens van twee met elkaar verweven werelden. Een intrigerend plot met erotische en occulte thema's leidt het personage van de speler door het Victoriaanse herenhuis van Yelvertons en een pervers land.
Jonathan Moon ontvangt een brief van zijn vrouw die een jaar eerder vermist is. Na informatie uit het bericht gaat hij op zoek naar een afgelegen landhuis waar een eldritch, occulte ceremonie plaatsvindt.
Beweeg in zowel een Victoriaans landhuis als Lusst'ghaa - een buitenaardse dimensie gevuld met buitenaardse wezens. Lusst'ghaa was altijd vergelijkbaar met onze aarde totdat de plaatselijke wezens besloten om totale degeneratie te ondergaan op hun eigen wens. Door experimenten transformeerden ze hun lichamen zodat ze nooit zouden ophouden om vleselijke lusten te ervaren. Honderden jaren zijn verstreken sinds die metamorfose en Lusst'ghaa nu een land is dat begroeid is met buitenaardse vegetatie en vol monstruositeiten wriemelt in een oneindige extase.