Er zijn drie spelstanden: Story, Songs en Challenge.
In deze game kunnen spelers genieten van muzikale werken. Klassieke Chinese poëzie van Li Bai en Du Fu wordt vermengd met moderne muziek, zoals rock, ballade en jazz.