WAT ALS DE VERKENNING VAN DE RUIMTE FOUT GAAT?
MARS 2120 is een metroidvania met meeslepende melee-gevechten. Help sergeant Anna “Thirteen” Charlotte door de kolonie te navigeren en haar weg te vechten door de geheimen van Mars met behulp van speciale vaardigheden die zijn gekoppeld aan elementen als ijs, vuur en elektriciteit.
In de 22e eeuw stuurt de eerste menselijke kolonie op Mars een noodsignaal naar de Verenigde Naties. Jij wordt gerekruteerd om uit te zoeken wat er is gebeurd. Wat je bij aankomst te wachten staat, is veel verontrustender dan je je ooit had kunnen voorstellen.