Er is een verlaten Ryokan genaamd "Masagoro" die gesloten werd in de vroege Showa periode. Hij werd opgesloten in Masagoro waar hij geïnteresseerd raakte om te onderzoeken. Het verleden van Masagoro werd onthuld telkens hij aanwijzingen vond in de overblijfselen.