MEGATON MUSASHI W: WIRED Standard Edition
Wanneer de aarde wordt aangevallen door een buitenaardse macht, krijgt een groep jongeren de taak om enorme robots, Rogues genaamd, te besturen om hun thuis te heroveren in deze meeslepende mecha-actie-RPG.
Pas je Rogue naar wens aan, voer flitsende aanvallen uit in het heetst van de strijd en geniet van een adembenemend verhaal vol interessante personages.
Schakel je vijanden uit met stimulerende aanvallen om missies te voltooien! Win gevechten en verkrijg onderdelen om je Rogue te upgraden! Verzamel zeldzame items, waaronder aangepaste onderdelen, wapens en power-upmateriaal! Zoek legendarische items en bouw de ultieme mecha!
Speel samen met maximaal 3 spelers per team via online of lokaal draadloos netwerk; en geniet online van 3 versus 3 gevechten tegen andere spelers. Het slagveld is aan jou om te veroveren!
De klassieke superrobots, Mazinger Z, Getter Robo, Combattler V, en Voltes V sluiten zich bij Megaton Musashi aan voor een epische samenwerking! Zowel de mecha als hun wapens zijn gereed voor de strijd! Verzamel alle onderdelen en bouw je eigen gepersonaliseerde vechtmachine!