Mable & The Wood
De vreemde cultus die je opwekte sprak over een oude profetie die zegt dat je de grote dieren zult achtervolgen, hun vorm zult aannemen en hun krachten zult gebruiken om deze stervende wereld te redden. Maar wat als ze ongelijk hebben? De profetie is oud en woorden verliezen hun betekenis met de tijd...
Wanneer de wereld om je heen uit elkaar valt, wat ga je dan doen? In Mable & The Wood moet jij die keuze maken. Je hoeft niemand te doden, maar je kunt iedereen doden.
Je kunt je niet-menselijke vorm maar een beperkte tijd gebruiken, maar het doden van wezens vergroot je kracht.
De game speelt zich af in een duistere fantasiewereld, waarbij elk gebied deel uitmaakt van een grote, complexe kaart die vol zit met allerlei geheimen die je kunt ontdekken.
Ontdek een rijk verhaal en definieer je eigen rol daarin. Word jij de redder waar iedereen op hoopt, of zullen je daden leiden tot het letterlijk verscheuren van de wereld?