Madorica Real Estate
Je kruipt in de huid van een nieuwe werknemer bij een makelaarskantoor. "Madorica Real Estate" is het enige vastgoedkantoor dat huizen aanbiedt die niet door spoken worden geteisterd.
President Madorica heeft je de opdracht gegeven de geesten uit de huizen te verdrijven en de huizen daarmee verkoopbaar te maken. Hoe je de geesten moet uitdrijven? Dat ervaar je in elk huis en op de mysterieuze plattegronden die je van President Madorica hebt gekregen.
Elk huis in Madorica Real Estate heeft een bijpassende plattegrond. Deze kun je uitprinten en zorgvuldig bestuderen. Maak aantekekingen en vind in elk huis de juiste oplossing. Wellicht moet je de plattegronden vouwen of knippen om het raadsel op te lossen!