Wees de baas van je eigen tijdschrift! Het is aan jou om je gemeenschap te helpen groeien met de kracht van de pers!
Het begint allemaal met meeslepende verslaggeving. Brainstorm met je redactie over ideeën en invalshoeken voor verhalen, en haal vervolgens personeel in huis die de ideeën omzetten in afgedrukte content. Ga de straat op en verzamel informatie, dan weet je wellicht dé primeur van het jaar te pakken te krijgen!
Een klein, plaatselijk tijdschrift kan een groot verschil maken! Heb jij het in je om een tijdschriftentopper te worden?