EIGENSCHAPPEN
MageQuit is een wizard brawler die draait rond het opstellen van toverspreuken en de afgunst tegenover baarden. MageQuit laat tot 10 magiërs toe om het online of met 8 lokaal tegen elkaar op te nemen. Bij elke kill wordt je baard langer; de tovenaar met de langste baard na 9 rondes wint!