Speel een Zen-game! Herontdek het beroemde traditionele Chinese spel.
Zoek alle bij elkaar horende tegels, waarbij je moet uitkijken dat je niet vast komt te zitten, en probeer het einde van elk level te halen. Concentratie en oplettendheid zijn nodig om de prachtige borden te voltooien die we voor je hebben gemaakt.