Make a Killing
Make a Killing is een emotioneel en confronterend, angstaanjagend single-player survival horror spel. Gespeeld in een eerstepersoons perspectief, neemt de speler de rol aan van hoofdpersoon Cole, een man die naar ongeoorloofde terreinen reist in de hoop zijn broer Jace te redden. Jace is door de schuldenlast verblind door het streven naar uitbetaling van ongerepte goudstortingen, om vervolgens in de handen te vallen van de vervloekte massamoordenaar Ira King. Ondanks zijn nobele bedoelingen, is Cole verstrikt geraakt in een spel van kat en muis met Ira in een regeling die het einde zal brengen.