Manic Mechanics
Het is tijd om het stof van je overall te kloppen en je gereedschapsriem om te hangen in Manic Mechanics: een chaotische coöp-game waarin je samen met maximaal drie andere monteurs de autogekke bewoners van Octane Isle moet helpen.
Jouw missie? Baan je een weg door de vijf buurten van Octane Isle en daag daarbij de meestermonteurs uit die in elk deel van de stad heersen. Repareer zo veel mogelijk auto's, trucks, motoren, tractors, busjes (en zelfs ufo's) om te bewijzen wat je kunt in deze hectische race tegen de klok.
Geen twee sessies zijn hetzelfde terwijl je je een weg baant door 25 unieke garagelevels, het ene nog uitdagender dan het andere. Een garage voltooien is één ding, maar hem echt onder de knie krijgen en de beste score van je team verbeteren vereist coördinatie, vaardigheid en vastberadenheid.
Dit is coöp-chaos vanaf de bank voor jou en maximaal drie andere spelers. Werk lokaal, draadloos en online samen als een goed geoliede machine. Hou de scores van je team bij, ontgrendel nieuwe personages en ontdek verborgen geheimen terwijl jullie samen Octane Isle verkennen.
Hoe sneller je werkt, hoe meer chaos er wordt ontketend. Brandstofplassen ontvlammen, banden ontploffen, robots krijgen kortsluiting, koeien slaan op hol en aliens ontvoeren... er kan letterlijk van alles gebeuren op Octane Isle. Maar door samen te werken, vaardig te zijn (en misschien een beetje geluk te hebben) verdienen jullie het recht om jullie zelf Manic Mechanics te noemen!