Manifold Garden
Herontdek de zwaartekracht en verken een prachtige Escher-achtige wereld vol onmogelijke architectuur. Geometrie wordt eindeloos herhaald in elke richting en door te vallen keer je terug naar waar je begonnen was. Manipuleer de zwaartekracht om je perspectief te veranderen en de wereld met nieuwe ogen te bekijken. Beheers de regels van het universum en herstel een onvruchtbare wereld met begroeiing en leven.