Huur aanstormende en unieke talenten in door te adverteren en te scouten!
Beslis eerst welke platenmaatschappij je wilt gebruiken. Geef je nieuwe artiesten lessen en regelmatige training, en als ze tijdens de auditie de jury kunnen verblinden met hun talent, krijgen ze de kans om hun debuut te maken als professionele zangers!
Waar wacht je nog op? Het is tijd om je pijlen te richten op de grootste prijs van de showbizwereld: de Million Award! De mars naar een miljoen begint nu!