Märchen Forest
Mylne, een apothekeres, is op zoek naar ingrediënten voor haar magische drankjes in het Bos der Mysterie. Maar haar dagelijkse klusjes krijgen snel een dramatische wending wanneer ze verwikkeld raakt in een onopgelost mysterie. Mylne moet het opnemen tegen datgene wat diep in de Ondergrondse Ruïnes ligt.
Het verhaal begint in het knusse Bos der Mysterie, maar naarmate het spel vordert, verdiept het zich in een donkere, sinistere wereld. Deze fantasy RPG en dungeon crawler neemt je mee op een spannend avontuur dat je niet snel zult vergeten!