In Mark of the Ninja Remastered weet je wat het is om echt een ninja te zijn. Je moet stil, wendbaar en vernuftig zijn om je tegenstanders te slim af te zijn in een wereld vol prachtige omgevingen en vloeiende animaties. Je bent vervloekt door tatoeages die je zintuigen sterker hebben gemaakt, waardoor je elke situatie op verschillende manieren kunt benaderen.
Geniet voor het eerst onderweg van zowel de veelgeprezen game als de extra content van de Special Edition!