Mars or Die!
Onze Explorers hebben alle benodigde blauwdrukken om efficiënt grondstoffen te delven en een basis te bouwen. Bouw Automatic Extractors, O2 Generators, Armories, Single-Barrel en Double-Barrel Automatic Defence Turrets, en de belangrijkste van allemaal, onze Glorious Flag!
Het invasieplan dat we voor ogen hebben, is onderverdeeld in negen missies. We zullen snel en daadkrachtig te werk gaan! Maar, in het geval we toch moeten vechten, we zijn ook volledig voorbereid om een langdurige oorlog te kunnen voeren.