Mary Skelter 2
De nachtmerrie gaat verder in Mary Skelter 2! In deze first-person tocht door een dungeon speel je als Blood Maidens. Deze op sprookjes gebaseerde figuren hebben specifieke personageklassen die verregaand aan te passen zijn. Vind een balans tussen kracht en waanzin in turn-based gevechten met een op bloed gebaseerd transformatiesysteem en ontsnap uit een levende gevangenis terwijl onverwoestbare Nachtmerries je in realtime achterna zitten.