Mask of Mists
In dit spel ben je een huurling die de opdracht kreeg om een verdwenen persoon te zoeken. Een van de Aartsmagiërs van de Academie verbrak alle communicatie terwijl hij onderzoek deed diep in het Besmette Gebied. Deze zone werd ooit blootgesteld aan een gigantische hoeveelheid magie en is nu bewoond door wezens van de Peilloze Diepte. Volg het spoor van de verdwenen Aartsmagiër en dompel je onder in een avontuur vol magie en gevaar!