EIGENSCHAPPEN
Doe mee aan het jaarlijkse grote gekostumeerde bal. Dans op de mystieke geluiden en nodig zoveel dansers uit als je kan. Blijf in balans en let op de speciale vaardigheden van de maskers van de andere dansers. Ontdek verschillende werelden via de magische deuren. Ontgrendel en upgrade unieke maskers - dans steeds langer en sneller!