Op een warme zomerdag komt Max thuis van school en ziet hij dat zijn kamer één grote bende is. Zijn broertje Felix speelt weer eens met zijn speelgoed! Kwaad zet hij zijn laptop aan en typt hij de woorden: 'Hoe kun je je broer laten verdwijnen'.
Max: The Curse of Brotherhood is een cinematisch platformavontuur vol spannende actie en creatieve puzzels. Gewapend met zijn magische stift gaat Max de strijd aan tegen het kwaad in een vijandige fantasiewereld om zijn broertje Felix te redden. Met de magische stift heeft hij de kracht om elementen te (ver)vormen en magische voorwerpen te creëren die hem helpen bij zijn zoektocht. Ga mee met Max op het grootste avontuur van zijn leven!