Mechs zijn onze toekomst!
Wat gebeurt er als er geen auto's meer zijn? Gigantische robots nemen het over! Krachtig, destructief en sterk... Ze worden gebruikt in de sport, in oorlog... en voor jou zijn ze geldmakers.
Word Mech Mechanic en open je eigen werkplaats om gigantische robots te ontmantelen, repareren en herbouwen.
Elke mech heeft zijn eigen speciale doel en als mechmonteur kun je niet alleen de onderdelen diagnosticeren, repareren of wijzigen, maar ook mechs schilderen, bijwerken en aanpassen voor hun nieuwe functie.
Zelfs als je de beste mechmonteur ter wereld bent, zul je de onderdelen vinden die niet te repareren zijn. Doe wat je kunt met wat je hebt, maar als je wat rommel tussen je onderdelen vindt... demonteer het en bestel nieuwe. Maak je geen zorgen als je er niet van houdt om dingen te verspillen! Met Mech Mechanic Simulator kun je de onderdelen opnieuw vervaardigen en vernieuwen. Aan u de keuze: verkoop, herbouw of herstel uw onderdelen!
Word een expert in jouw vakgebied en ga de strijd aan met de machtigste bedrijven van de toekomst. Wie gaat de modernste, technologisch geavanceerde mech maken? Zorg ervoor dat jij het bent!