Mech Rage is een top-down shooter die zich afspeelt in een science-fiction-universum. Kruip in de huid van John. Verdedig je schip en crew tegen alienaanvallen. Je lot hangt af van je vechtskills, reflexen en uithoudingsvermogen. Upgrade je robot, verkrijg nieuwe wapens en gebruik ze om de vijanden te verslaan. Ben je er klaar voor?