Mega Man X Legacy Collection 2
Voltooi de spectaculaire Mega Man X-saga met deze collectie van vier games tjokvol actie! Deze collectie overbrugt twee gamegeneraties en toont de evolutie van de serie met Mega Man X5, Mega Man X6, Mega Man X7 en Mega Man X8. Zowel Mega Man X als zijn bondgenoot Zero keren terug als speelbare personages, zodat spelers al schietend en springend uitdagende levels kunnen trotseren met X's armkanon, of vijanden kunnen doorklieven met Zero's energiezwaard.
Mega Man X Legacy Collection 2 bevat ook een arsenaal aan nieuwe functies. Test je vaardigheden in de nieuwe X Challenge-stand, waarin je twee dodelijke eindbazen tegelijkertijd moet verslaan. Verken een enorm museum met zeldzame productietekeningen, catalogi van klassieke merchandise, een afspeellijst met nostalgische commercials en meer. De collectie bevat ook een animatiefilm over de oorsprong van de Mega Man X-slechterik, Sigma.