Melatonin is een ritmisch spel waarin dromen en werkelijkheid in elkaar overlopen. Zorg voor harmonie in dromerige levels met verrassende uitdagingen, met de hand getekende vormgeving en levendige muziek, zonder intimiderende overlays of interfaces.
Melatonin gebruikt unieke, ritmische levels om de relatie tussen onze dromen en onze ervaringen te verkennen. De game bevat een met de hand getekende vormgeving en een gedetailleerde visuele stijl, met muziek die hand in hand gaat met de gameplay en visuals. Ga op zoek naar elementen van het leven van de hoofdpersoon door steeds dieper in zijn dromen te duiken.