Mercenaries Wings: The False Phoenix stelt je tactisch inzicht danig op de proef tijdens een uitgebreide en uitdagende campagne. Het koninkrijk Dryden kent een ongelofelijke geschiedenis, dankzij het verhaal waarin Phoenix het generaties eerder opnam tegen zijn vijanden. Gesterkt door deze legende zoekt koning Harold voortdurend het conflict.
Mercenaries Wings: The False Phoenix is een tactische RPG in de beste traditie van het genre. Maak zorgvuldig gebruik van de verschillende eenheden en hun vaardigheden. Laat je aanvoerders het verloop van de strijd keren, verbeter je eenheden, wijzig hun klasse, beheer je materiaal en neem beslissingen die het verschil maken tussen overwinning en nederlaag!
Mercenaries Wings: The False Phoenix is een avontuur dat pas na vele uren kan worden voltooid, en zelfs de meest bedachtzame strategen zal uitdagen.