Midnight Evil
Het is al laat op de avond. Je hebt een mysterieus boek gevonden dat zijn eigen duistere plannetjes blijkt te hebben. Wanneer je begint te lezen, realiseer je je dat je niet alleen bent – de monsters komen. De enige manier om jezelf uit deze verschrikkelijke nachtmerrie te bevrijden is door te blijven lezen… en het boek uit te lezen.
Midnight Evil is een first-person horrorgame waarin je speelt als William Crinkle, een kind dat wordt aangevallen door goblin-achtige wezens die Urklings worden genoemd. Deze wezens houden wel van een lekker kindermaaltje. Door de tekst in het boek te lezen, kunnen deze goblins worden verslagen.