Might & Magic - Clash of Heroes : Definitive Edition
Might & Magic: Clash of Heroes is een unieke mix van puzzel, strategie en RPG: plan elke zet en combineer je aanvallen om je vijanden te verslaan in op matchpuzzels geïnspireerde gevechtsscenario's, upgrade je helden en wezens om steeds verwoestender aanvallen op je tegenstanders los te laten, en laat de strategische denker in je de troepen naar de zege leiden.
Might & Magic: Clash of Heroes speelt zich 40 jaar voor de Heroes of Might & Magic V-saga af en vertelt het verhaal van 5 helden verspreid over 5 regio's van Ashan. Elk moet een gevaarlijk pad bewandelen en sterker worden, een duivels complot ontrafelen en uiteindelijk de wereld van de ondergang redden.
De unieke puzzel-/strategiegameplay van Clash of Heroes stelt je tactische vaardigheden op de proef in de ruim 20 uur durende verhaalmodus en tegen spelers in offline en online PvP. Kies de perfecte strategie en laat de leider in je de troepen naar de zege leiden!
Kies je sterkste personage uit 15 helden van 5 verschillende facties. Kies in een 1v1 match-up de beste combinatie van artefacten, spreuken en eenheden en geef je troepen een boost.
Werk in 2v2 aan de samenwerking tussen jou en je teamgenoot en word een gouden duo! Combineer en rijg het maximale aantal verwoestende combo's aan elkaar om je vijanden te verslaan en zo vaak mogelijk de winst te pakken.
● Voer je eigen leger aan…: kies de perfecte combinatie van eenheden voor je troepen, en artefacten en spreuken voor je held en leid ze naar de overwinning!
● Singleplayer: stel je tactische vaardigheden op de proef in de ruim 20 uur durende verhaalmodus. Het wordt geen makkelijke reis, maar je moet slagen en de wereld van de ondergang redden.