Voer de pret op met vier games in één! Als cybernetische, vredehandhavende agente Patricia Wagon maak je gebruik van je platformvaardigheden, je capaciteiten om puzzels op te lossen en de speciale, levelveranderende Siren Helmet om de mensen van Planet Land te beschermen en vijanden op het scherm te verpletteren!
In Mighty Switch Force! en de nieuwe HD-remake, Mighty Switch Force! Hyper Drive Edition, moet je vijanden zappen door blokken te 'switchen' van de voorgrond naar de achtergrond (en omgekeerd).
Dan, in Mighty Switch Force! 2, ruilt agente Wagon haar luchtdrukpistool in voor een brandslang om een gevaarlijke vuurzee te blussen en potentiële slachtoffers te redden.
En tot slot, in Mighty Switch Force! Academy, zul je de stagiaires in hun hele voortgang begeleiden in uitgebreide HD-levels met spelstanden voor maximaal vier spelers. De toekomst van de ordehandhaving is aangebroken!