Miles en Kilo zijn aangevallen door een ondeugend spook! Hun vliegtuig ligt uit elkaar en een bende schurken is ervandoor met de belangrijke onderdelen. Het duo kan alleen ontsnappen door de onderdelen terug te vinden.