Een kort verhaal over hoe alledaagse kleine dingen uitdagingen kunnen zijn. Help het meisje melk te kopen, wees de eerste die haar niet teleurstelt.
De game is een kleine visuele roman, die grappige abstracties en woordspelingen of pijnlijke psychologische episodes toont. De bewering dat de geschiedenis gebaseerd is op echte gebeurtenissen zal te specifiek zijn, dus het is gemakkelijker om te doen alsof het slechts een reeks abstracties en woordspelingen is.