Mimpi is een luie hond die in zijn dromen in "Superdog" verandert. Help hem zijn vrienden te redden door de omgeving van zeven getekende werelden te manipuleren.
In zijn dromen wordt Mimpi de hondenheld die klaarstaat om iedereen in nood te helpen. Of het nou een verloren piratenschip, een labrat of een prinses in de klauwen van een draak is, Mimpi brengt redding. Natuurlijk kan hij dat niet zonder zijn kompaan en dat ben JIJ!
Jullie creëren samen Mimpi's dromen. Help Mimpi door zijn dromen te manipuleren: verplaats obstakels, los puzzels op en communiceer met de wezens in zijn dromen.