Betreed de hal, waar de geest zich ontraadt en de werkelijkheid vervormt.
Je bent verloren in de steriele gangen van een psychiatrisch ziekenhuis. De gang lijkt eindeloos, maar er klopt iets niet—objecten verschuiven, dingen zijn niet zoals ze zouden moeten zijn, en hoe dieper je gaat, hoe verontrustender de anomalieën worden. Bij elke stap voel je een verontrustende aanwezigheid dichterbij komen, alsof het ziekenhuis zelf iets voor je verbergt.