Ontdek de waarheid in dit non-linear 'whodunnit' detective spel. Als Mindcop heb je 5 dagen de tijd om de moordenaar onder de inwoners van Merrylin Crater Camp te vinden.
Gebruik je Mindcop krachten om geheimen te ontdekken en de leugens van mensen te doorzien en de echte dader te vinden van de moord in dit plaatsje.
Als Mindcop kun je proberen de gedachten van een verdachte binnen te dringen. Dit doe je door een real-time puzzel spel te spelen.
Los de puzzel op en verken de « Sea of Thoughts » om aanwijzingen te vinden en gesprekspunten om over te beginnen.
Je hebt 5 dagen om deze moord op te lossen en alles wat je doet in het spel kost een bepaalde tijd. Als Mindcop moet je beslissingen maken over waar je je tijd aan besteedt en wat je laat varen. Kies verstandig en ontdek de twee verschillende eindes!