Rare geluiden en vreemde activiteiten zijn ondergronds waargenomen en ze hebben je gevraagd te helpen! Mining Mechs is een retro 2D-actiespel gepresenteerd in vloeiende pixelart-stijl! Bestuur een hightech mijnbouwmech om diep in de aarde te graven en waardevolle grondstoffen te verzamelen. Verkoop die grondstoffen aan de oppervlakte om geld te verdienen, dat je nodig hebt om je mech te upgraden of nieuwe te kopen.