Spring op je scooter en meng je in het drukke verkeer van de grote stad en het met puin bedekte zand van de lege woestijn, net op tijd om naar de zonsondergang te kijken. Raak bevriend met de lokale winkelier, jaag op munten, maak hoge sprongen en bereik in elke ronde leuke doelen, net zolang tot je er genoeg van hebt!