Verken vreemde, prachtige eilanden en duistere labyrinten in deze verhalende puzzelplatformer. Loods de jonge techneut Mo tijdens haar missie om een wereld te repareren die aan de rand van de afgrond staat. Maar misschien heb je meer nodig dan je machtige Omni Switch om de schade onder de grond te herstellen...
Jij bent de technisch onderlegde Mo, die met haar familie op een rustige archipel woont, waar vroeger mysterieuze reuzen leefden. Hun vreemde, maar onmisbare machines rotten weg in de donkere krochten van de eilanden. Ze moeten draaiende gehouden worden, anders wordt alles en iedereen verzwolgen door een bijna vergeten gevaar. Mo zweert de verborgen machines op tijd te herstellen, maar is dat eigenlijk wel wat ze echt nodig heeft?