Mists of Noyah
Mists of Noyah is een overlevingsgame met veel RPG-elementen. Vecht tegen facties die overdag evolueren en tegen bizarre monsters die je 's nachts de stuipen op het lijf jagen! Versterk je basis door overlevenden van over de hele wereld te redden.
Je begint in een verlaten fort dat is aangevallen en verwoest door corruptie, en je zult de wereld moeten verkennen om de inwoners te vinden die aan de aanval hebben weten te ontsnappen, om het fort weer op te bouwen en terug te keren naar de oorlog!