Monkey King: Master of the Clouds
Monkey King: Master of the Clouds, een grote arcadehit uit Japan die door HOT-B werd ontwikkeld in 1989, werd later hernoemd tot Cloud Master toen het buiten Japan werd uitgebracht voor het Sega Master System. Deze verbeterde versie van de originele arcadegame bevat HD-elementen van Starfish-HD, het bedrijf dat is opgericht door het originele ontwikkelaarsteam van HOT-B.
Ook bevat de game voor de eerste keer een wereldwijd competitief element door het live online klassement.