Welke keuze zal hij maken wanneer hij met twee extremen wordt geconfronteerd?
De wereld moet altijd keuzes maken. Het is het doel van de Arbiter om de oude magie te gebruiken die bekendstaat als "Judgment", om hun eigen pad van gerechtigheid te volgen en de wereld naar een betere plek te leiden. Een nieuw aangestelde Arbiter wordt toegewezen aan een verlaten land waar hij verschillende uitspraken zal moeten doen. Niet iedereen zal het echter eens zijn met zijn idee van rechtvaardigheid.
Je oordelen hebben grote invloed op het verhaal en de rol van je personage op zowel goede als slechte paden. Omdat er meerdere eindes zijn, verken je verschillende routes om de wereld in de goede richting te leiden! Verzamel tot wel 18 bondgenoten om verschillende formaties samen te stellen en uitdagingen met de unieke vaardigheden van elk personage te overwinnen!